Alla inlägg den 7 november 2007

Av madeleine jansson - 7 november 2007 08:44

Här är mina nya påbörjade vanor!


1.Bara hårdbröd(Fullkorn+Fiber)Faktiskt jättegott,smakar som vanligt

2.Inget smör,alternativ keso

3.Mycket grönsaker å frukt

4.Dricka citron te

5.Mkt bönor

6.promenad

7.om Pasta BARA fullkorn


-------------------------------------------------------------------------------------------

Och vad det gäller kärleken,så faktiskt så bryr jag mej inte!INTE dn här gången!!!Hur svårt det än är!Trodde FAKTISKT att det skulle bli JÄTTEBRA!

Man har ju alltid en bild framför sig hur allt ska bli..Men som alltid för mej,så har jag för höga förväntningar!Öch du som egentligen är en under baa´r person,den underbaraste jag har träffat,varför ska du förstöra den..Jag vet att du inte är sån..Jag börjar blir orolig ibland..fasst egentligen är det ju mkt bättre än förut..men har vell sett å vart med för länge..Börjar velll bli gammal å tänka lite vettigare!!!


Tänkte bara försöka ta hand om mej själv nu..Tycker jag är värd dettt.det här året har varit fruktansvärt..det har hänt såååå mkt...Och det måste jag lägga bakom mej om jag nån gång ska kunna gå vidare och må BRA!!För de känns som en evighet sen jag gjorde det!

Jag är nu 20...Men börjar redan tänka lååångt framåt..Jag har all tid i världen,men vill inte slösa bort den heller...

Åååå...villl bara börja jobba å tjäna pengar..ska ju på interjuv i morn..inte mitt drömyrke..men iaf ett lungt jobb...Är lite less på alll stress..

men har ju även skickat i väg en ansökan till södra..och bettt ingemar om ett erbetsintyg..

Du prioriterar andra saker..det gör inte jag!!!

Jag kan få det att funka..det kan funka!Men kommer jag må bra i längden?
Nej!!!!jag vill att allt ska vara som förut..Kommer i håg hur glad jag kände mej..Nu är det bara ett skal som visar det...

För 2 års sedan var den bästa tiden!!!Nyss 18 å alla singel...hehe...Rolig tid..

men man kan ju inte tänka bakåt heller..Jag har alltid varit en stark person å klarat mej ur mkt svåra situationer...Men vad har hänt med den madde?!

Måste få hon tillbaka..

Herregud,vad jag skrivver..men har så mkr tankar..å har även tråkigt..

vaknade för över en timma sen...då mamma kom hem..så tänkte ta mej en kopp kaffe nu..som jag även måste dra in på..

Och idag tänkte jag kolla på lös hår...är bra sugen...men mamma kommer bli GALEN...Och alla säger att jag passar i längden å färgen jag har nu..så jag vet inte..men jag som vanligt kan ju inte låta det vara..men men ska ju bara KOLLA!!!!;P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards