Alla inlägg den 19 november 2007

Av madeleine jansson - 19 november 2007 12:57

Hej hej...

Tog ju ut löshåret,eftersom jag inte hittade min plattång..men sen hitta jag ju den..så nu har jag satt in det igen..det vart bra förra gången.men nu blev det till å med bättre..tror de är för att jag gjorde mittbena den här gången..sen har jag klippt det lite till så det ser tjockare ut:P

är ju omöjligt å kunna sköta håret utan plattång..och även en hästborste,som jag måste köpa idag..å limmet jag köpte var helt värdelöst,beställer från internet nästa gång tror jag..Sen ska jag nog inte använda silverschampoot för mycket,har märkt att håret blir lite för askigt..:S

Laddade hem en film igår--Because i said so..den var bra..!:)

Ska vell en sväng med mamma på stan idag tror jag..sen till albin!


Så nyss kommit hem från stan..Blev bara en snabbis..köpte iaf borste,kostade fan 80spänn,DYRT!!!Men den är ju bra å ha annars för den sliter ju inte på håret så..

Nä nu ska jag gå å köpa en sallad..

Ciao! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards