Alla inlägg den 11 juli 2008

Av madeleine jansson - 11 juli 2008 23:57

Det blev jag,albin,jacke,madde å jonne som grillade..Mmmmmmm,Vad gott det var:P Vi har faktiskt hunnit med en hel del grillningar under sommaren,och mer blir det nog:)
Men älskling hadde druckit lite för mkt öl tror jag och blev trött,så vi åkte hem..men jag var inte på nå vidare fest humör jag heller så:)Men trevligt å gott var det iaf...

'Så nu ligger älskling å sussar brevid mej här.

Ska jobba kväll/Natt imorn,Chefen ringde förut och berättade att den andra bartendern jag jobbar med hadde fått sparken,han slog inte in ölen i kassan och stoppade förmodligen på sig själv..Så nu är det bara jag kvar där..men han tar nog in en annan..:)
Nä,nu ska jag upp å kolla till mina bäbisar och väga dom...

Har inte min usb kabel här,men ska hämta den hos mamma så ska jag lägga in lite kort:)

Godnatt!

:)

Av madeleine jansson - 11 juli 2008 18:42

Har gjort mej i ordning nu och väntar på att madde ska komma och hämta oss...Men älskling har inte ens kommit in i duschen än...:S

Så det blir grillning ikväll,och dricka lite och kanske Basta,Bada och lite kubb:P kan bli trevligt...


Av madeleine jansson - 11 juli 2008 14:26

Älskling skulle ta semester i går..men Icke,han fick åka i väg i dag igen,för traktorn har gått sönder..så han skulle dit å skruva,men kommer snart hoppas jag:)
Nu är bäbisarna 9 dagar gamla,och dom har blivit större,och rund om magen:)
men dom har inte öppnat ögonen än,men det kommer vell snart!


Och igår var Paulina och saga här och hälsade på och kolla på kattungarna!:)


Och ikväll blir det kanske att vi åker till Jonne,men vet inte riktigt än,ska se vad älskling säger när han kommer hem.annars blir vi nog bara hemma!


Började ladda hem smallville för nån dag sen,har inte sett det på flera år,men nu är det riktigt spännande,men har redan sett alla avsnitt som kommit ut,så bara att vänta på nästa..:)

Nä,nu ska jag gå ut å hänga tvätt,sen ta en dusch! 


Ovido - Quiz & Flashcards