Alla inlägg den 4 juli 2008

Av madeleine jansson - 4 juli 2008 17:10

Har precis ätit min goda korv stroganoff..:)

och älskling har fått hit grävarn nu så han är ute och gräver på gården,måste fixa lite här ute..:)

Var med snuffsan å bebisarna till djurkliniken idag..hon fick röntgas..Men som tur var det inga bäbisar kvar i magen..men hon hadde massa avföring som hon måste bli av med..

och knölarna jag kännt var mjölkstockning,så skulle försöka få ungarna att dia på dom,eller att jag värmer spenarna med varm handduk och masserar dom..hon fick ochså medecin för 4dagar

och om det inte blev bättre skulle jag komma in igen,men hoppas de går bra för de där kalaset gick på 1370Kr...men såååå glad att det inte var en unge och hon hadde behövt göra kejsarsnitt,det hadde gått på ca 11.000


och snart kommer Jacke å Madde och ska kolla på bäbisarna..:)madde har iaf fått iväg en till gurras mamma..

vill behålla en själv men får se hur de blir..

2 av dom har så mkt päls att dom har tuppkam,tror pappan är en norsk skogskatt!:Psååå söta!

och jenny ringde förut och frågade om jag skulle med på gatufesten,men är sååå trött,och har inga pengar till de nu..men de skulle vart skojj gumman...får ta och ses nått framöver:)
men men ska gå ut å se vad älskling har för sig:)


Ovido - Quiz & Flashcards