Alla inlägg den 8 juli 2008

:)

Av madeleine jansson - 8 juli 2008 20:41

Var en sväng på stan med madde förut..

sen köpte jag pizza och åkte hem..:)
Den lilla röda kattungen har iaf gått upp 13g sen igår och det är BRA:)
För dom ska gå upp mellan 5-15g om dagen..men dom andra ligger ca 40g före,men tror den lille krabaten hinner kapp ändå:)


Väntar på att en film ska börja kl 21.00..vet inte om den är bra,men de finns inte mkt annat att se på tv ikväll..!
och imorn kommer älskling hem..:)


Madde och Jacke ville att jag å albin skulle förlja med till jonne på fredag,och grilla och dricka lite,han har även pool på gården,så de skulle va mysigt..vet bara inte än om jag jobbar än..men eftersom de är fredag gör jag förmodligen de..:/ men får se hur det blir:)

Till Angelica..:) Det var roligt med en lite pratstund igår,det var ju längesen sen sist:P Vi får ta och träffas nått mer ..Och glöm inte och beställa den där krämen till mej:P

Av madeleine jansson - 8 juli 2008 11:54

Nyss vaknat och dricker kaffe:) Somnade sent inatt typ 3,Låg å kolla på sex and the city filmen,som jag sett några gånger,men den är ju såå bra!:)


Har iaf gett snuffsan sista medecin i dag,och hon verkar helt bra pigg å glad:) och tissen verka funka som den ska..så det känns skönt!


Är så orolig för den lilla röda kattungen när den väger sååå lite mot för sina syskon så ska väga den idag å se så den går upp iaf:P


idag ska jag vell inte göra nått speciellt,kanske åker in på stan med madde senare,för hon skulle på stan och göra lite saker..

Och Älskling kommer hem i morn tror jag,sen tar han semesten..,sköönt..han jobbar ju ALLTID,så han förtjänar det!:)

Ovido - Quiz & Flashcards